*Älskar*

Soool! Såå underbart!
Varit soligt nu några dagar o de e såå underbart! Tyvärr så jobba jag ju igår så de va lite jobbigt o behöva sätta sig där när man visste att de va så fint ute, men men.. Jag hade ju iaf luftkonditionering så va inte så varmt för mig som för dom andra på jobbet :P.. hehe..

Helgen..
ikväll blir de o va hos mor o far.. Blir nog lite tv mys :)..
Imorgon hade jag tänkt mig o åka in till stan, till Mattias på lite party.. Men, nu blir de nog inte så iaf.. Vi var visst bjudna till moster o de visste jag inte om tidigare så blir o åka dit istället.. Får se om brorsan o gänget skulle hitta på nåt senare sen, möjligt att man hänger på dom i sådana fall.. Aja, får se hur de blir..

Snart cykla ut till mor o far, skulle visst få sällskap av syster:).. Trevligt o fålite sällskap, brukar ju alltid cykla ensam annars.. lite trist..
Fick sällskap av moster på promenaden igår me :).. Trevligt trevligt..

Varit hos frissan idag, klippt topparna :)..

Ha de fint alla!
Puss heeej!
/Fridzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback