Morgon

Jobbat morgon denna vecka.. Varit grymt trött! Va hemma hos mamma o pappa i onsdags o satt o somnade vid bordet, satt o lästa tidningen o somnade :P.. Sen låg jag här hos mig på soffan igår em o titta på tv o somnade då me :P.. Sov typ i en timme båda gångerna, jag har aldrig somnat på eftermiddagarna förut.. Så jag insåg att jag måste varit väldigt trött, tar på krafterna o jobba morgon :P.. Har ju så svårt o komma i säng på kvällarna me :P..
Mycke bättre o jobba kväll :)..

Rimforsa marken idag.. får se, tror jag går bort en sväng sen o kollar lite.. köpa godis om inte annat ;P..
Får se hur de blir ikväll, lkpg lr Björksund..

Ska börja rida nu igen me, inte ridit på, ja vad kan de va, ca två- tre månader lr nåt sånt.. Men nu e han frisk så nu ska han sättas igång igen :).. Skööönt! Hoppas inte vi inte råkar ut för nåt mer nu för de orkar jag inte me :(..

Måste städa o diska :P..

Blev inte mycke vettigt skrivet idag men de blir de ju inte ofta :P.. haha
Ha de fint!
Puss hej

Livet

Denna veckan är som alla andra veckor nu för tiden :P.. Består i stort sett bara av jobb, lite nöjen på helgen lr så är man hos mor o far..
Skönt o ha jobbet, trivs super! Mitt vikariat slutar ju nästa vecka, men ska jobba på semestern me.. Så nu vet jag att jag har jobb fram till vecka 31 minst.. tror att jag nog kommer få mer sen men man vet ju aldrig.. Alla arbetskamraterna säger att jag är fast där nu :P, man kan ju alltid hoppas.. Nä, men vill ju gärna vara kvar så länge som möjligt.. Dom behöver ju en travers förare, o de kan ju jag nu o e inte många på sågen som kan de, och dom som kan de vill inte köra den så de ger ju stora fördelar för mig :)..

Aja, händer annars då.. Inte mycke, helgen blir nog lugn.. kanske fest hos Malin :S, annars blir de ev. o gå ner till Björksund (pubkväll)..

De va mitt liv just nu, i korta drag ;P hehe.. Bor i min lilla lya, ensam:(, jobbar, jobbar, umgås me vänner ibland o tar hand om djuren.. Inte så värst händelserikt, men jag klarar mig bra me de :P..
Det värsta är att vara ensam så mycket :(..

Kram hej
/Frida

Midsommar!

Vilken midsommar! Underbar! Haft så grymt kul :D..

Börja me att Linda o jag tog bilen o stack i väg till Öland i torsdags förmiddag, åkte vid elva-tolv tiden ungefär..
Kom ner runt tre tiden, då hade vi stannat o handlat på vägen me.. Det blev då att sätta upp tältet, grabbarna (Fredrik, Simon, Joel, David o Johan) åkte tåg ner och var där ungefär vid tolv så då bokade dom platser så de va bara o slå upp vårat tält när vi kom..
Sedan blev de o spana in campingen, duscha o sen var de party party! :D
Kvällen flöt på, varvad me o sitta i tältet o springa omkring på området :).. Kvällen avslutades med att ett par grabbar satt i tältet me Linda o mig o snacka skit, va himla skönt o bara sitta där o varva ner måste jag säga:).. Himla trevligt! Snacka me en som jobbat me Lasse W, Christian Kjellvander o Gyllene Tider e ju inte helt fel om man säger så! ;)
Hade grymt kul, dagen efter var dock inte lika rolig:P.. Drack inte mycke alkohol men åt o drack troligtvis för lite under dagen så hade så ont i huvudet på midsommar afton.. Linda mådde dock ännu sämre, stackare som hade sån huvudvärk hela dagen, min kom ju o gick iaf till o från..
Men men, va bara o pimpla vatten o sen på´t igen på eftermiddagen;D.. hehe..

Han bet mig i överläppen :P, hehe..

Midsommarafton, ja vad ska man säga! Vilken kväll!
Linda gick över till andra campingen brevid till Josse, Zara, Camilla o Carro en stund o grilla me dom, men jag stanna kvar hos oss me grabbarna.. Dom drog sen runt på campingen o jag hängde på.. Sen försvann dom o jag blev ensam men träffa då på Billy från kisa så hängde me till Kisa folkets tält o va där en stund.. gick sen tillbaka till vårat tält o strax efter de kom Linda :).. Senare satt Linda, jag o Joel o sega i tältet då fick vi besök av Linus me så då satt vi o snacka o gick sen o la oss..
Dagen efter mådde både Linda (Linda drack inget kvällen innan) o jag prima vilket var himla skönt eftersom vi då skulle åka hem.. Så framåt elva-tolv packa vi våra saker o begav oss hem..

"Blåmärke" på underläppen, haha..

BÄSTA MIDSOMMAR!

Linda o jag på "G"! ;D

Idag blev de o följa me mor o far o titta på en bil som far också köpte.. Blev en volvo V70, ska han ha istället för pick upen.. billigare me en volvo så blev de isället för en ny pick up..

Hoppas alla andra hade en bra midsommar! :)

New design

Gjort om lite:P.. Kul o ändra om lite, hehe :)..

Va o titta på RIF- Kisa igår.. Gick tyvärr inte så bra för Rimforsa :P, förlora me 0-4..

Lugnt ikväll, Linda skulle kanske kommit hit men kommer på torsdag istället..

Anna slutar skolan imorgon, så blir o titta på de :).. Tänk va tiden går fort, känns som att hon va liten o gick i ettan nyss men nu börjar hon sjuan i höst! (känns som jag gick i sjuan nyss;P) O så är hon 175 cm lång! Längre än mig, jag är minst i familjen nu me mina 173 cm:P..

Älskar sommaren och solen!!

Ha de så fiint!
Puss hej!

Lugn helg

Inge party denna helg :P..
Va hos mor o far och åt mat i fredags, igår blev de grillning hos moster som fyllt år :).. Va såå gott, lite för gott :P, hehe..
Idag blev de jobb hemma o sen tittat på syrrans match, dom spela riktigt bra idag! :) Vann me 7-0..

Denna vecka blir de morgon jobb så då blir de o jobba hela veckan..
Syrran slutar skolan på onsdag kväll o lördag blir de studenfest hos Josse! :D Riktigt pepp på de! Blir nog super kul! :D

Nä nu blir de o lägga sig, skulle gått o lagt mig tidigt men så blev de ju me de som vanligt :P.. Tycker inte riktigt om o jobba morgon, behöva gå upp vid fem e ju ingen höjdare direkt.. men men, bara o gilla läget :)..

Ha de fiint!

*Älskar*

Soool! Såå underbart!
Varit soligt nu några dagar o de e såå underbart! Tyvärr så jobba jag ju igår så de va lite jobbigt o behöva sätta sig där när man visste att de va så fint ute, men men.. Jag hade ju iaf luftkonditionering så va inte så varmt för mig som för dom andra på jobbet :P.. hehe..

Helgen..
ikväll blir de o va hos mor o far.. Blir nog lite tv mys :)..
Imorgon hade jag tänkt mig o åka in till stan, till Mattias på lite party.. Men, nu blir de nog inte så iaf.. Vi var visst bjudna till moster o de visste jag inte om tidigare så blir o åka dit istället.. Får se om brorsan o gänget skulle hitta på nåt senare sen, möjligt att man hänger på dom i sådana fall.. Aja, får se hur de blir..

Snart cykla ut till mor o far, skulle visst få sällskap av syster:).. Trevligt o fålite sällskap, brukar ju alltid cykla ensam annars.. lite trist..
Fick sällskap av moster på promenaden igår me :).. Trevligt trevligt..

Varit hos frissan idag, klippt topparna :)..

Ha de fint alla!
Puss heeej!

Oj oj!

Vääldigt länge sen jag skrev här! De får de bli ändring på nu!

Vad händer i mitt liv då?
Jo, slutade skolan för, ja vad kan de va, ca 1½ månad sedan tror jag.. Orkade inte med det längre så nu har jag studieuppehåll till och börja med så får vi se om jag orkar gå tillbaka sen..
Så just nu jobbar jag på Kinda sågen :).. Inte världens roligaste jobb då men de funkar helt klart! Jobbar me super sköna människor :P.. Är typ gubbar mellan 50- 65 år och jag:P.. Är ensam tjej på skiftet.. Ganska kul för dom har hel skön humor! haha.. Jobbar 2 skift, så jobbar mellan 06.00- 14.30 eller mellan 14.30-24.00.. Fiiint me pengar :P hehe..

Vad händer annars då? Inte mycket.. Tar det lugnt, festar, tar hand om hästen m.m...

Bor ju på Järnvägsgatan 1c me nu istället för 1a :).. Var väl vid jul jag skrev senast o då hade jag ju inte flyttat..
Trivs super i den här lägenheten! Precis lagom stor för mig o såå mysig! :)

Annars är det lugnt :)..
Har käkat antibiotika i tre månader så vecka 25 ska jag få en ny tid på hudkliniken så får vi se vad dom säger om jag behöver äta mer eller om det räcker för då ska dom spruta kortison o varje ärr som jag har på ryggen :S.. Usch! Men vad fan gör man inte för bli av me de!

Aja, ska fixa matsäck nu sen blir de o åka till jobbet :)..