Livet

Denna veckan är som alla andra veckor nu för tiden :P.. Består i stort sett bara av jobb, lite nöjen på helgen lr så är man hos mor o far..
Skönt o ha jobbet, trivs super! Mitt vikariat slutar ju nästa vecka, men ska jobba på semestern me.. Så nu vet jag att jag har jobb fram till vecka 31 minst.. tror att jag nog kommer få mer sen men man vet ju aldrig.. Alla arbetskamraterna säger att jag är fast där nu :P, man kan ju alltid hoppas.. Nä, men vill ju gärna vara kvar så länge som möjligt.. Dom behöver ju en travers förare, o de kan ju jag nu o e inte många på sågen som kan de, och dom som kan de vill inte köra den så de ger ju stora fördelar för mig :)..

Aja, händer annars då.. Inte mycke, helgen blir nog lugn.. kanske fest hos Malin :S, annars blir de ev. o gå ner till Björksund (pubkväll)..

De va mitt liv just nu, i korta drag ;P hehe.. Bor i min lilla lya, ensam:(, jobbar, jobbar, umgås me vänner ibland o tar hand om djuren.. Inte så värst händelserikt, men jag klarar mig bra me de :P..
Det värsta är att vara ensam så mycket :(..

Kram hej
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback