Midsommar!



Vilken midsommar! Underbar! Haft så grymt kul :D..

Börja me att Linda o jag tog bilen o stack i väg till Öland i torsdags förmiddag, åkte vid elva-tolv tiden ungefär..
Kom ner runt tre tiden, då hade vi stannat o handlat på vägen me.. Det blev då att sätta upp tältet, grabbarna (Fredrik, Simon, Joel, David o Johan) åkte tåg ner och var där ungefär vid tolv så då bokade dom platser så de va bara o slå upp vårat tält när vi kom..
Sedan blev de o spana in campingen, duscha o sen var de party party! :D
Kvällen flöt på, varvad me o sitta i tältet o springa omkring på området :).. Kvällen avslutades med att ett par grabbar satt i tältet me Linda o mig o snacka skit, va himla skönt o bara sitta där o varva ner måste jag säga:).. Himla trevligt! Snacka me en som jobbat me Lasse W, Christian Kjellvander o Gyllene Tider e ju inte helt fel om man säger så! ;)
Hade grymt kul, dagen efter var dock inte lika rolig:P.. Drack inte mycke alkohol men åt o drack troligtvis för lite under dagen så hade så ont i huvudet på midsommar afton.. Linda mådde dock ännu sämre, stackare som hade sån huvudvärk hela dagen, min kom ju o gick iaf till o från..
Men men, va bara o pimpla vatten o sen på´t igen på eftermiddagen;D.. hehe..

Han bet mig i överläppen :P, hehe..

Midsommarafton, ja vad ska man säga! Vilken kväll!
Linda gick över till andra campingen brevid till Josse, Zara, Camilla o Carro en stund o grilla me dom, men jag stanna kvar hos oss me grabbarna.. Dom drog sen runt på campingen o jag hängde på.. Sen försvann dom o jag blev ensam men träffa då på Billy från kisa så hängde me till Kisa folkets tält o va där en stund.. gick sen tillbaka till vårat tält o strax efter de kom Linda :).. Senare satt Linda, jag o Joel o sega i tältet då fick vi besök av Linus me så då satt vi o snacka o gick sen o la oss..
Dagen efter mådde både Linda (Linda drack inget kvällen innan) o jag prima vilket var himla skönt eftersom vi då skulle åka hem.. Så framåt elva-tolv packa vi våra saker o begav oss hem..

"Blåmärke" på underläppen, haha..

BÄSTA MIDSOMMAR!  
image16


Linda o jag på "G"! ;D


Idag blev de o följa me mor o far o titta på en bil som far också köpte.. Blev en volvo V70, ska han ha istället för pick upen.. billigare me en volvo så blev de isället för en ny pick up..

Hoppas alla andra hade en bra midsommar! :)
/Fridzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback