Morgon

Jobbat morgon denna vecka.. Varit grymt trött! Va hemma hos mamma o pappa i onsdags o satt o somnade vid bordet, satt o lästa tidningen o somnade :P.. Sen låg jag här hos mig på soffan igår em o titta på tv o somnade då me :P.. Sov typ i en timme båda gångerna, jag har aldrig somnat på eftermiddagarna förut.. Så jag insåg att jag måste varit väldigt trött, tar på krafterna o jobba morgon :P.. Har ju så svårt o komma i säng på kvällarna me :P..
Mycke bättre o jobba kväll :)..

Rimforsa marken idag.. får se, tror jag går bort en sväng sen o kollar lite.. köpa godis om inte annat ;P..
Får se hur de blir ikväll, lkpg lr Björksund..

Ska börja rida nu igen me, inte ridit på, ja vad kan de va, ca två- tre månader lr nåt sånt.. Men nu e han frisk så nu ska han sättas igång igen :).. Skööönt! Hoppas inte vi inte råkar ut för nåt mer nu för de orkar jag inte me :(..

Måste städa o diska :P..

Blev inte mycke vettigt skrivet idag men de blir de ju inte ofta :P.. haha
Ha de fint!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback