Oj oj!

Vääldigt länge sen jag skrev här! De får de bli ändring på nu!

Vad händer i mitt liv då?
Jo, slutade skolan för, ja vad kan de va, ca 1½ månad sedan tror jag.. Orkade inte med det längre så nu har jag studieuppehåll till och börja med så får vi se om jag orkar gå tillbaka sen..
Så just nu jobbar jag på Kinda sågen :).. Inte världens roligaste jobb då men de funkar helt klart! Jobbar me super sköna människor :P.. Är typ gubbar mellan 50- 65 år och jag:P.. Är ensam tjej på skiftet.. Ganska kul för dom har hel skön humor! haha.. Jobbar 2 skift, så jobbar mellan 06.00- 14.30 eller mellan 14.30-24.00.. Fiiint me pengar :P hehe..

Vad händer annars då? Inte mycket.. Tar det lugnt, festar, tar hand om hästen m.m...

Bor ju på Järnvägsgatan 1c me nu istället för 1a :).. Var väl vid jul jag skrev senast o då hade jag ju inte flyttat..
Trivs super i den här lägenheten! Precis lagom stor för mig o såå mysig! :)


Annars är det lugnt :)..
Har käkat antibiotika i tre månader så vecka 25 ska jag få en ny tid på hudkliniken så får vi se vad dom säger om jag behöver äta mer eller om det räcker för då ska dom spruta kortison o varje ärr som jag har på ryggen :S.. Usch! Men vad fan gör man inte för bli av me de!

Aja, ska fixa matsäck nu sen blir de o åka till jobbet :)..
Ha de fint!
/Fridzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback