*pust*

Ska snart ringa till Erik o höra om min bil är klar, då blir de o hämta den o handla samtidigt.. Sen åka till stallet, är inte bilen klar får jag ta morfars bil till stallet...
Sen blir de o åka ut till mamma o pappa ikväll o va där tills imorgon, ska hämta syrran efter discot ikväll vid tolv, sen tänkte vi åka o titta på ponnytävlingar i Folkinge imorgon :)..

Fick jobba helskift i förrgår o igår, så de blir lite mer pengar än om jag bara skulle jobba mina 50% som jag har ingentligen :).. Sköönt!
Igår fick jag dessutom jobba på förmiddagsskiftet också.. Blev en lååång dag, himla segt men man får ju tänka på pengarna :).. Jobbade från 09.00 på förmiddagen till 24.00 på natten, va rätt så tufft men de gick :).. men gör de inte ofta igen kan jag säga :P..

På söndag blir de o åka till kusinerna, fira Alexandra som fyllt år :)..

Va på mantorp me hästen i onsdags me, återbesök för o se om inflammationerna hade läkt och även kunna se lite mer om han reagerar mycket på pålagringarna.. Inflammationerna va borta, så han va helt ohalt på bakbenet men visade fortfarande hälta på frambenen när vi böjde honom, och de beror förmodligen på pålagringarna.. Så nu fick jag ett träningsprogram som jag ska följa i två månader och sen får vi se om han klarar det.. om hans ben håller för ridning..

De va allt för nu :P..
Tack o hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får en bra helg!
Kraaamar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback