Snart så! :D

Stallet på morgonen idag, sen jobb o sen har jag varit på oriflame möte me Nathalie :).. Trevligt trevligt! :)
Imorgon kommer hovslagaren o skor Solle, så på fredag kan jag äntligen börja rida igen :D.. Efter två lååånga månader.. men vet ju fortfarande inte hur det kommer gå, om det kommer gå o rida på honom normalt.. det får tiden utvisa :(.. Är iaf fruktansvärt ridsugen nu, vill komma igång o rida lite ordentligt o börja träna igen :).. Ev. ska jag rida en av Peters hästar som kommer om ca 1½ vecka, så jag kan komma igång lite mer ordentligt, men vi får se :)..
Annars e de lugnt, fest hos David på lördag annars har jag inget spec inplanerat..

LHC vann andra finalmatchen idag! :D Gött som faan! Står nu 2-0 i matcherna till LHC :D..

Tittar nu på "The Tudors" :)..
Ha de fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback