Ändrade planer

Dom underbaraste

Blev lite ändrade planer..
Började inte städa lägenheten förrens idag.. mamma o jag började skapligt tidigt för sedan skulle jag in till stan för att träffa Malin och Sofie som var mycket trevligt förövrigt!! :D Blev lite käk och mycket prat! :D Blir alldeles för sällan, o nu lär det väl inte bli oftare tyävrr :P.. Ialla fall så började vi städa skapligt tidigt för att hinna med lite, men snäll mamma som jag har (även mormor som kom och hjälpte till) så fortsatte dom städa även efter att jag åkt till stan :).. så när jag kom hem nu på eftermiddagen så hade det hänt en hel del i lägenheten :).. Tack!!
Så imorgon blir de väl att fortsätta städa, på min födelsedag :P, men men behöver vara klar med lägenheten tills på lördag så de e bäst o köra på! :)

Det är nu också bestämt att jag flyttar ner på söndag! :) *Längtar*

Ha de fiint! /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback