Flyttar

Jaha, nu har man jobbat sin sista vecka på sågen då! Va nästan lite sorgligt faktiskt, kändes konstigt att stämpla ut för sista gången igår em men ändå väldigt skönt! :)
Nu väntar min dröm!
Flyttar nästa helg, söndag eller på måndagen.. Spännande men också lite läskigt :P.. Kommer bli helt grymt, för typ 2 månader sen hade jag inte haft en tanke på att jag skulle åka iväg men tack vare Maria så fick jag chansen! :D Längtar någonting grymt på att få börja jobba! :)
www.hassoeventing.com

None
Så idag blir det väl att börja städa ur lägenheten :(.. Inte lika kul!
Ikväll blir det ev. fest i Hägerstad..
Imorgon blir det väl också att städa ur lägenheten antar jag..
Ledig hela veckan sen:
Så då ska jag till lkpg på måndag
Fyller år på onsdag
Tisdag, torsdag blir de väl också o städa lägenheten
Sen på fredag blir de troligtvis kalas för mig hos mamma o pappa..
Lördag blir det nog att gå på grillkväll i Stallet (Bjärka)..
Sen flyttar jag söndag eller måndag :)..

Allt för nu! /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback