Sol

I veckan har det inte hänt mycket, mest solat :).. lite väl mycket, vilket gjorde att jag knappt kunde sitta i fredags kväll :P.. Men nu är det bättre iaf :)..

I fredags skulle mamma, pappa, syrran o jag ta en sväng med båten, hade tänkt oss att åka ut i järnlunden men vi kom inte långt (tur de) innan motorn pajja, så vi fick ro tillbaka, bara de att då starta motorn iaf men då åkte vi åt andra hållet istället, så mamma o pappa släppte av syrran o mig i Hovstad o sen åkte dom en sväntg.. så syrran o jag lade oss o sola hela eftermiddagen :).. vlket gjorde att jag knappt kunde sitta sen på kvällen :P..
Sen på kvällen så åkte vi till Valö o fika, mamma, pappa, syrran o jag :).. Mysigt! :)

Sen igår gjorde jag inte så mycke på dagen, tvätta bilen sen hade brorsan o jag hand om ladugården på eftermiddagen.. Sen bar det av till Kisa på kvällen, till Macke på 23:års fest :).. Blev en riktigt trevligt kväll, lite trist o va nykter men nån måste ju va de me så..

Idag händer det nog inte mycke, ska hämta syrran sen.. Ev, ringa till Anna eller om jag gör det imorgon.. för o se vad hon säger, när jag ska flytta ner osv :).. Läängtar som faan!! :D

Planer för Augusti:
Jag fyller år!! :D
Jag fyller 21 år den 13:e! :D

Konsert me Lasse! :D
Lars Winnerbäck konsert den 23:e! :D

Flyttar till Skåne
Flyttar till Skåne runt den 20:e! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback