Dagen efter..

Julafton blev mycket bra för min del!! :) hela släkten samlades här hos oss vid ett, vi åt mat, tittade på Kalle anka (för första gången någonsin tror jag, förut har tomten alltid kommit vid tre men nu kommer han inte längre så då blev de kalle anka :)), efter de dela vi ut julklapparna :).. sen på kvällen så åt vi tomtegröt o fikade senare sen.. kvällen avslutades med att mamma, syrran o jag åkte på midnattsmässan i kyrkan, jag är ju ingen fantast av att gå i kyrkan precis men hade lovat att följa med, var ganska mysigt faktiskt :)..
Julklapparna blev inte så mycket överraskning för mig, visste det mesta jag skulle få :P.. fick en tavla, mjukis byxor/tröja, resten tror jag att jag visste om innan.. fick linne, kjol, spetströja, bilklädsel, högtalare till bilen, baslåda/slutsteg till bilen.. tror de va allt :)..

Nu ska jag snart gå o duscha sen ska vi till mormor o morfar och äta julmiddag :).. Gott!! :)
Ikväll blir de fest men har fortfarande inte bestämt var faktiskt :S.. hade så många alternativ förut men nu vet jag inte alls :S.. bjuden till norrköping men dit vet jag inte om jag hinner, vill åka till Kisa men där har jag inte hittat nån förfest så jag vet inte :S.. Får se hur de blir!

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback