Dan´ före dan´

Julafton imorgon!! :D Såå mysigt!! Hela släkten kommer till oss mitt på dagen och stannar hela eftermiddagen, då åker faster och hennes familj hem medans dom andra i släkten stannar hela kvällen också :)..

Idag har jag varit på Fredrikborgs ridsport, hämtade min säkerhetsväst som jag beställde för länge sen och så provade jag även ut klubbjacka :)..
Stannade till i Bjärka o prata lite me Jens :).. Hjälpte honom ta in hästarna..
När jag sen kom till Rimforsa hade jag tänkt att jag skulle sola men då va de stängt (igen!) så de blev de inget me :(.. Köpte lite blommor åt mamma sen drog jag hem..
Har sen tillsammans med mamma o syrran pyntat granen o ställt fram det sista julpyntet :).. var även ute i ladugården en sväng o hjälpte pappa..
Nu blir de nog snart nästan sängdags, var inget vettigt på tv ikväll o ska upp imorgon bitti o hjälpa pappa i ladugården så kan de ju snart va dags att krypa till kojjs :)..


GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!
Hoppas ni får en bra dag :)..


-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback