Det närmar sig!

Inte riktigt hunnit med att blogga i helgen så blir ett långt inlägg idag :)..

Sitter här o peppar med julmusik (Triad- Tänd ett ljus) :).. Dagen har bestått av att handla typ all mat inför julafton med mamma i förmiddags sen hem o käka o sen har vi (syrran, mamma o jag) slagit in julklappar hela eftermiddagen i stort sett, städat en del också.. Mysigt! Nu är det snart mat sen blir de träning ikväll :)..

Helgen bestod annars av shopping i fredags, heldag blev de me en himla massa inhandlat.. handlade typ alla julklappar till mig själv som jag ska få av mamma o pappa :P.. så kommer ju inte direkt blir några överraskningar på julafton men men :P.. Nu fick jag ju köpa precis det jag vill ha så de e ju inte så dumt! :)

I lördags så blev de julgodisbak hos mormor o morfar me mamma, mormor, syrran o kusin Alice :)..
Brorsan o jag skulle till Kisa mitt på dagen o byta en av hans födelsedags presenter o bolaget men när vi bara kommit en liten bit kom han på att det skulle komma en kille o kolla på Hondan men vi sa att vi åker ändå så får vi se när han ringde så fick vi åka hem då, vi hann i stort sett bara ett par km så ringde han (var ungefär halvvägs till Kisa) då stod han hemma på ladugårdsplanen hos oss :P.. så de va bara o vända hem igen, så det blev inget bolag då.. som tur var så hade jag redan handlat dricka som jag behövde o brorsan hade en del han me..
Sen på lördag kvällen blev de iaf fest hos Macke i Kisa :).. Jag var chaufför så blev ingen dricka för min del men hade faktiskt riktigt kul iaf! Jävligt roligt folk där! :D Så de blev en lyckad kväll, även om den kunde blivit mer lyckad om den innehållet alkohol för min del med men men, de får jag ta nästa gång! ;D Åkte hem vid ca halv fyra ungefär, hade bilen full av folk som skulle skjutsas hem så brorsan o jag var hemma vid ca fem på morgonen :P.. Så i söndags blev det att sova länge kan jag säga! :) Sköönt :)..
Söndagen blev lugn, på kvällen var mamma o jag i rimforsa, lämna min bil till moster, hon lånar den för Brian har tagit deras till flygplatsen :)..


Bara en dag kvar nu! :D

Fortfarande inget bestämt men hoppas på att det blir Kisa på juldagen :).. Så som sagt va, nån som hör nåt om nån fest i Kisa då så säg till! ;D


-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback