Fredag

Städar idag me *suck*..



Imorse var jag o besikta brorsans bil, han ville se om de va nåt mer som behövde fixas innan han skulle lämna in den för att fixa framvagnen (nåt som dunkar när vägen är ojämn).. Iaf så åkte jag till Kisa o skulle besikta den då, dom kollar på allt och jag stod bara o vänta på att dom skulle påpeka det med framvagnen, men icke sa nicke, resultatet på besiktningen: inga anmärkningar! Jaha tänkte jag, men men de kan ju va nåt som dom inte ser tänkte jag, ringde till brorsan o han sa samma sak.. Men vi bestämde iaf att jag skulle åka till Erik o se om han kunde se va de va som var fel, om inte så iaf boka en tid då dom kunde titta på bilen.. När jag kom dit så hade dom tid att titta på den meddetsamma, då visar det sig att ena hjullagret är i stort sett helt slut! Så det är glappt iaf.. Jävligt lustigt tyckte vi alla då att dom inte sa nåt om de på bilbesiktningen!! Så man kan ju undra hur bra koll dom har ingentligen?! De gäller att ha lite koll på sin bil, o inte bara lita på dom visar det sig ju! Tur att man är lite bilintresserad så man har lite koll på den :).. 

Men men, iaf så hämta jag upp mormor på vägen och sen har vi städat sen vi kom hem vid ca halv tolv.. Ikväll, vid ca halv åtta kommer släkten :)..  Mysigt! :)

Peppar som fan inför imorgon kväll me!! ;D

Får se om de blir stan imorgon på dagen me, ska ev/troligtvis träffa Malin G :D.. Sen är det lucia show i stallet vid fyra så åker nog o tittar på de me :).. Sen blir de PARTY! ;D

Nej nu är det dags att återgå till dom sista finputsningarna sen är de dags o börja me maten om en stund :)..

Ha de fint! Skulle inte tro att de blir några uppdateringar imorgon, iaf inte om jag åker till stan :)..
Puss hej!

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback