It suck´s

Jahopp då sitter man här igen då :P.. Syrran sitter vid deras dator, jag vid min, brorsan är på jägarexamen utbildningen (som jag också hade velat gå på, funderar på att hoppa på den om dom inte kommit för långt), pappa är i ladugården som vanligt :P o morsan verkar visst vara allmänt sur.. gissar att det är för att hon tycker att jag inte hjälper till tillräckligt lr nåt sånt men jag vet inte :S.. Åhhh, va jag vill ha min egna lägenhet tillbaka! Tyckte såå mycket om den.. Men men, hoppas jag hittar ett jobb snart så jag kan flytta snart..

Har iaf blivit en massa städande på eftermiddagen, håller på o röjja ur ett rum som jag ska ha sen då syrran tog mitt när jag flyttade.. ett pyttelitet rum ska jag få :P, kan ju va bra iof (inte så mycke o städa då;P)..

Sen blev de ju en runda på cykeln med :)..

Annars har jag inte gjort mycket idag..
Käka tårta sen när brorsan kommer hem :)..

Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer, blir väl o städa skulle jag tro *suck*..

På fredag ska jag besikta brorsans bil på förmiddagen i Kisa sen blir de väl o städa o fixa iordning maten inför kvällen då släkten kommer hit o ska fira brorsan, alltid lika mysigt när dom kommer hit :).. äta god mat o umgås en massa :).. Ska väl även kanske hjälpa syrran med smink o hår på kvällen skulle jag gissa?? ;) Hon ska på disco så brukar hjälpa henne då om jag har tid :)..
Sen blir de ju naturligtvis o tagga inför lördag kvällen som jag är grymt pepp på just nu :D..

Dagens låt: Robin Bengtsson- Dude looks lika a lady

Ohh, sitter o surfar runt på internet o funderar på vad jag önskar mig i julklapp och kommer fram till att det är inte mycket :P.. Typ smink/hudvårdsprodukter, presentkort och nya skid/snowboard byxor! :D Har hittat flera grymt snygga! :D Men men vi får se :)..
Nu är det snart dags för lite kvällsmat här hoppas jag :).. Hungrig :P..
Sen blir de "Bonde söker fru" :)..

Ha de gött så hörs vi imorgon!

-Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du får gärna hjälpa mig med smink och hår inför discot:)

2008-12-11 @ 19:30:20
Postat av: Sara.

hoppas du får en bra kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback