Lars Winnerbäck <3


Har precis bokat biljetter till Hultsfredsfestivalen åt syrran och mig!! :D Lasse spelar ju alla fyra dagarna + att han återförenas med Snoddas en av dagar och då bara MÅSTE jag vara där! :P Kommer bli sååå grymt!! :D
Ohhh, vad jag längtar nu! Känns som det är 100 år kvar tills dess :P..





Sen har jag även sökt 3 jobb nu på förmiddagen.. dom sökte personal till ett långtidsvik. till förskolorna i både Rimforsa och Kisa och även till skolan i Rimforsa.. Så nu kan man bara hoppas att jag kan få nåt av det men det är väl kanske inte så stor chans med tanke på att jag inte gått färdigt på universitetet.. Men men, vi får se.. Vore grymt skönt och roligt om man kunde få nåt av dom :)..

Idag händer det väl inte så mycket annars.. ska tvätta lite, diska och köra in ved.. Sen ikväll blir det gympa/innebandy i Björksfors :).. Länge sen jag var på det nu så det ska bli riktigt kul!! :D

Dagens låt: Lady Gaga- Poker face

De va allt för nu, får se om de blir några fler uppdateringar idag :)..
-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback