Lite nytt!

Nu är jag hemma igen!
Kännde att jag inte riktigt orkade med stressen och det tempot som vi höll på gården nere i skåne så jag bestämde mig för att flytta hem igen.. Så igår kom jag hem igen och det känns väldigt bra! Skönt att komma hem och få sova lite och träffa familjen och vännerna igen spm jag har saknat grymt! :)

Så idag har jag ägnat mig åt att fixa lite med bloggen sen jag vaknade :P.. Lyckades få till en ganska hyffsad header iaf :)..
Nu ska jag gå ut o köra in lite ved sen blir det nog o gå en promenad.. Sen ikväll skulle jag tro att det blir lite fredagsmys med familjen! :)
Imorgon blir de partaj med grabbarna :D.. Nästa vecka ska jag in till stan o träffa Emelie och även köpa present till brorsan som fyller år på onsdag :)..

De va allt för nu! ska nu försöka uppdatera lite oftare! ;P För dom få som läser :P.. Nu när jag är hemma så ska jag väl ha tid med det iaf ;)..
-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback