Måndag

Dagens låt: Lady Gaga- Paparazzi

Sov till ett, hänga upp tvätt, käka o sen sitta vid datorn.. Så har min dag sett ut, börjar bli jävligt seegt nu kan jag säga då typ dom flesta dagarna ser ut som denna.. Kommer bli galen om jag inte hittar nåt jobb snart.. Måste ta tag i mig själv o skriva in mig på körskola me o börja me körkortet :).. Vill ha de nu!! :P

Dags att köra in ved..
Ikväll blir de träning :D.. Skönt!
Lämna brorsans bil på verkstan imorgon bitti..

Längtar till Julafton!!! Sååå mysigt!!


Ensamheten är fruktansvärt jobbig :(...




-Frida

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev båda =) Kollade klart på Irene Huss och sen vidare me Wallander.. Irene slutade vid halv så missade ju inte så mkt spec då de va reklam o sånt oxå..

Postat av: julle

Jeg har jobb, vil du ha? :)

2008-12-16 @ 22:07:51
URL: http://happystables.com
Postat av: Frida

Hihi, jag ska fundera på det :).. Saknar dig!;)

2008-12-16 @ 22:26:19
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback