Nyårsafton!


Nyårsafton idag då! Paaarty ikväll!!
Brorsan ska ha fest här hemma, lr inte i huset där vi bor utan i huset som vi hyr ut på sommrarna :).. Så det blir nog nice!! :) Ska först äta mat vid sju och sen blir de feest! Sen blir det raketer vid tolv, både våra egna plus att vi ju ser typ alla raketer som skjuts upp i Rimforsa så de e inte fel!! :D


Imorgon blir det att titta på Ivanhoe me mamma ;D.. tradition för våran del ;P..

Nej nu ska jag hitta på nåt annat.. Får väl se om jag ev kanske skulle ta lite av den där ÄCKLIGA hostmedicinen som mamma försöker tvinga i mig :P.. Är lite så där halvförkyld, och då har ju naturligtvis min jävla rethosta kommit tillbaka! Känns som hostar sönder bröstet ungefär :(.. Nej nu ska jag inte klaga! :P

Får se om vi hörs imorgon, kanske är för trött för att skriva imorgon :P hehe..
Aja, ha en bra kväll iaf!! :)

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback