Onsdag

Blev inget bloggande igår.. På förmiddagen sov jag mest :P, sen ringde mormor och undrade om jag skulle åka till Kisa nåt och i sådana fall om hon kunde få åka med.. så efter lunch åkte jag ner till rimforsa o hämta mormor sen åkte vi till Kisa, jag gick till arbetsförmedlingen och hon gick till kyrkogården.. blev sen en sväng till bolget för min del med, var ju tvungen o fixa lite dricka inför helgen ;D.. Jag gick sedan upp till kyrkogården jag med, gick bla. till Simons och Stellans gravar och några släktingar :(.. sen gick vi till Sandströms tillsammans, brorsan fyller ju år idag så skulle fixa present åt honom :)..

Idag har jag inte gjort mycket kan jag säga! Upp vid halv sex imorse (lite mindre kul om man säger så, men vad gör man inte för sin käre bror:P), sen gick jag o la mig igen o vaknade vid elva :P.. Har sen mest suttit vid datorn, skickat iväg en massa jobbansökningar *suck*, segt som fan.. tyvärr så har jag inte så stora förhoppningar då men men.. så är det nån som har ett jobb till övers så säg till! ;)

Nej nu ska jag väl fixa lite lunch tror jag, sen blir det nog o sätta sig på motionscykeln skulle jag tro.. Blev ingen träning igår så de e bäst o köra ett rejält pass idag! :)
Tittade precis ut o ser att det snöar, hade annars tänkt att jag skulle ta en promenad också men då får det nog räcka med motionscykeln :P..


Partaj hos Per i helgen också! :D Nice som fan!



Nej som sagt va, dags för lite lunch nu :)..
Hörs senare skulle jag tro!

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback