Skogstur me pinne i låret


Blev Kisa igår, hittade ingen förfest så åkte direkt till Folkets hus.. Åkte ner till moster (hon skulle skjutsa ner mig), började dricka o sminka mig där :).. i sista stund, när jag i stort sett är klar för att åka så bestämmer sig moster för att följa med mig! :D Så hon slänger på sig kläder o smink och så fick Brian skjutsa oss istället, Matthsson följde även med ner till Kisa :).. Var nere i Kisa vid ca elva, blev lite sent men men..
Vi gick direkt in o beställde dricka sen blev de o röjja på dansgolvet till Frallan som spela tills klockan ett när de stängde! Grym kväll, kul som fan! :)




Idag har mamma o jag varit i skogen o hälsat på pappa när han jobba :).. vi båda två var impade över oss själva när vi hade gått en bra bit, hade varken snubblat eller ramlat en enda gång :P..
När vi sen hade hälsat på pappa och skulle gå tillbaka, vilket var en jävla bit i typ oframkomlig terräng:P, så dratta jag ju naturligtvis omkull! sträckte till ena axeln först så de gjort ordentligt ont men de gick över rätt snabbt.. Naturligtvis så hinner vi bara gå en liten bit så håller jag på o dra omkull en gång till, smidig som jag är så redde jag ut det genom att hugga tag i ett träd, men de blev inte smärtfritt de heller! Slutade med att jag körde en pinne/kvist rakt i låret, vilket i sin tur slutade med trasiga byxor med blod på! Så nu är det konstaterat, jag kan inte gå i skogen utan o ställa till det! :P

Aja, ikväll (om ungefär 1 tim) ska vi till faster o hennes familj, dom bor typ bara 3-4 km ifrån oss så är ingen lång resa lr så :P.. men blir ändå inte att vi ses så där jätte ofta så det ska bli trevligt :)..

Annars har jag inga andra planer för resten av veckan än så länge, får se nåt brukar det ju alltid dyka upp :)..


-Frida
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback