Söndag

Längtar tills i sommar!! Hultsfred!! :D


Sitter här i soffan nu me datorn i knät :).. Just nu tittar jag på "Bones sen blir det väl nån film :).. gick visst flera stycken samtidigt på tv:n såg jag..

Igår hände inte mycke, tog de lugnt hela dagen.. På kvällen va mamma, pappa o syrran i Norstad hos pappas kusin me familj.. jag stanna hemma, gjorde klart i ladugården åt pappa.. Macke kom sen förbi med mina skor, så fick han sina o så tog han me Jennies väska.. vi blev sen stående o prata i typ en timme :P..

Orkade sen inte fixa nån mat så ringde i beställde pizza, åkte och hämtade den o köpte lite godis sen bäddade jag ner mig o tittade på film hela kvällen..

Idag har jag inte heller gjort mycket, suttit vid datorn o tv:n.. Blir väl film ikväll igen...

Imorgon och på tisdag ska jag hjälpa Jens i stallet, ska mocka åt honom :).. Skönt o ha nåt o göra!
På tisdag ska jag även till arbetsförmedlingen.. lika kul som alltid, INTE! Känns inte som att det ger så mycket ändå så igentligen skulle det kunna kvitta men men..

Som det ser ut nu så festar jag nog med brorsan o hans kompisar på nyår, har inte hittat nån annan fest o nu e de ju bara två dagar kvar så skulle tro att det blir så.. Vi ska ha fest här hemma så vill ni komma så hör av er!! :D Vore kul om det kom några som jag känner/några av mina kompisar :).. Om det är någon som orkar åka hit :S.. men men, vi får se..

Ha de bra så länge iaf..

-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback