Söndag= seg dag

Jahopp, då sitter man här vid tv:n med datorn i knät :).. Haft en slapp dag idag, behövdes kan jag säga..
Fest hos Per igår, lyckad kväll.. hade roligare förra helgen men var ingen dålig kväll igår heller kan jag säga :).. Tack Per för två mycket lyckade fester! :)
Sov hos Per sen åkte vi hem vid ca halv tolv i förmiddags.. sen har vi bara tittat på film hela eftermiddagen.. Skönt att bara ta de lugnt! Pratade med Karin så nu har man kanske en häst o rida på, hon har två unghästar som hon håller på o rida in men är inte lätt o hinna me skolan också så ska ev hjälpa henne lite o rida dom :).. Kul! :D

Blev stan med Malin G igår med, himla kul o träffas måste jag säga! Alldeles FÖR länge sen sist.. Vi shoppade julklappar o pratade, himla mysigt! :)

Nu sitter jag o tittar på Greys, sen blir de One three hill o senare ikväll blir de Wallander :)..
I veckan har jag inte mycke inplanerat, ska lämna in brorsans bil på tisdag morgon, stan på fredag me mamma, syrran o mormor tror jag, handla dom sista julklapparna, är ju som vanligt ute i så god tid ;P hehe... nä vars, jag har faktiskt inte många paket kvar som jag ska handla utan tänkte jag skulle försöka hitta lite kläder åt mig, nåt att ha på mig på julafton, vid ev utgång på juldagen och kanske nyårsafton :).. Vi får se..
Får se om de blir nån utgång på juldagen, jag vill men hänger ju på om de e nån mer som vill gå ut.. Säg till om nån är på! ;D dra iväg ett sms eller en kommentar här ;)..

Inte mycke vettigt att skriva idag känner jag, inte på skrivhumör :P..
Nej nu ska jag ner o dricka lite sen fortsätta titta på tv :)..
Hörs säkert imorgon..

-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback