Söndag

Seeg dag idag :P.. Blev först innebandy o bastu i Björkfors gympa hall sen partaj hemma hos Per :).. Från första början så tänkte jag att jag skulle dricka men sen undrade brorsan om jag kunde köra från bandyn till per så kunde dom ta varsin öl när dom spela bandy så då tänkte jag att jag skulle strunta i o dricka o köra istället så kunde jag köra hem också.. men när vi väl kom till Per så blev jag grymt pepp på o dricka jag med så jag tog bilen o stack hem o hämta dricka o köpte groggvirke.. Och oj vilken kväll det blev! ;P Fick en perfekt fylla, precis lagom full vilket var länge sen :P.. Sen är det alltid lika roligt att festa med dom grabbarna så det blev en grymt lyckad kväll som innehöll både mycket alkohol, skratt och en del naket och som sen slutade med några timmars sömn på Pers soffa innan vi sen skulle upp vid ca tio för brorsan skulle på julbord :)..

idag har jag inte gjort mycket! Kom hem vid ca elva, gick o la mig i mammas säng då o blev sen väckt vid halv ett ungefär då det var middag sen har jag mest suttit vid datorn..
ska väl sätta mig på motionscykeln sen ett tag, jobba bort lite av alla kalorier man fick i sig igår :P..

Imorgon blir det att boka hultsfredsbiljetter till mig o syrran till nästa sommar :D.. Winnerbäck spelar alla fyra dagar, plus att han också återförenas med Snoddas en av dagarna så då bara måste man ju vara där!! ;D

Imorgon (ev.) eller någon annan dag i början av veckan blir det att träffa Emelie :D.. tänkte då även att jag skulle köpa present till brorsan som fyller år på onsdag..
Sen nästa helg blir det att träffa Malin G :D.. Grymt länge sen man såg henne så det ska bli riktigt kul!! :D vi tänkte ta en sväng på stan o kolla efter lite julklappar :)..
Måste sen även ta en sväng till stallet o hälsa på :).. Se om det finns någon häst som behöver ridas ;P..
Sen ska jag även gå till arbetsförmedlingen och ringa och prata med Lotta och Birgitta som fixar in vikarier på förskolorna i Rimforsa o Kisa..

Nej nu ska jag sätta mig framför tv:n lite :)..
Ha det så bra så länge..
-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback