Tisdag

Känner att träningsverken från igår börjar komma nu :P.. hehe, skönt då vet man att man kört hårt, lr att man är otränad :P..

Imorse lämnade jag in brorsan bil på verkstan sen har jag suttit hos mormor o morfar och glott på tv hela förmiddagen, tolv hade jag tänkt mig att jag skulle gå o sola men då var det lunch stängt ända till två så då strunta jag i de o gick hem till moster istället :).. fikade o pratade massor, mycket trevligt! :).. sen hämtade jag bilen igen o åkte hem, sen har jag bara suttit vid datorn.. slapp dag, som dom flesta andra :P..

Imorgon ska jag göra köttbullar med mormor ;P.. Mysigt! :)

Funderar på att åka till Kisa o festa på juldagen, skulle vara grymt! :) Ska bara hitta någon förfest! :) Säg till om ni vet nån! ;)
Måste hitta en klänning/tunica på fredag :).. Till juldagen ev. Julafton/nyåsafton :).. och smink! :P



Nu slutade precis Ugly Betty så nu blir de film :).. Kan inte bestämma mig bara om jag ska se Titanic eller Bodyguard, blir nog båda (sappande mellan kanalerna) skulle jag tro :P..

Ha de fint alla!

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback