Torsdag

Sitter o dreglar över kläder på Staydirt.se :P.. Hittat massor som jag vill ha!! Sååå snygga tröjor o kepsar bla :)...
Har några favoriter :).. Bla den vita hoodien med rosa o svart tryck, den svarta hoodien med stjärnor på (tryck fram och bak), t-shirten med rosa hustler tryck på och det vita och det gråa linnet :).. Mina favoriter men fanns grymt mycket snyygt! :D



Tvättade och storstädade bilen förut idag så nu är den fiiin! :) Dammsugade, torkade o putsade innuti och tvättade på utsidan :).. Var verkligen behövligt kan jag säga!
Annars har jag inte gjort nåt idag i stort sett, suttit vid tv:n med datorn o knät... Låångtråkigt..

Imorgon blir de stan o SHOPPING! ;D hehe..

-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback