Torsdag

Det är snö ute igen :).. Myysigt! :) Just nu när man inte har häst, då går det bra med snö, då är det mysigt hehe :)..

Sitter och lyssnar på julmusik nu o ska väl försöka ta tag i städningen, INTE så sugen på det kan jag säga! men men, julmusiken gör det lite roligare iaf :).. Älskar julmusik! :)

Ikväll/senare i eftermiddag blir det att åka till stallet (Bjärka säby) o hälsa på.. Saknar alla människorna i stallet som bara den!! Lovisa skulle träna ikväll med så då passar jag på att titta på :)..

Nej, ska väl som sagt va ta tag i städningen nu! Annars blir morsan INTE glad i eftermiddag kan jag säga! :PLunch om en timme så ska väl försöka hinna med en del innan dess :)...

Hörs senare!

-Frida



Åhh vad jag saknar min älskade!! :'( Trodde inte man kunde sakna en häst så här mycket! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback