Fan

Jävla fucking förkylning! :( Blivit förkyld igen nu! :( vet inte hur jävla många gånger jag varit förkyld sen i oktober! hatar de... Orkar ju inte me nåt, hinner precis lagom (knappt) bli frisk från en förkylning förrens nästa upp :(..

Till råga på allt så har hästen gått o blivit halt :(.. Min lilla plutt! Va JÄTTE tjock i ena bakbenet idag, känns ungefär som han har vätska i kotan, vet inte va de e lr va han gjort :(.. Lilla Stackarn! :( Inge kul o åka till london när man vet att hästen står hemma o inte mår bra :(.. Hoppas han blir bättre snabbt! Så de inte e nåt allvarligt :(..

Ska bli såå kul o åka bort över helgen, lr lördag till tisdag rättare sagt :)..

Imorgon blir de o packa, städa o sen stallet å kvällen.. hästtandläkaren kommer o ska kolla på tänderna på några av hästarna, bla min :).. Sen blir de o åka ut till mamma o pappa på kvällen, mamma ska hjälpa mig o färga håret o sen sover jag kvar där, sen åker vi vid elva på lördag förmiddag :D..

Glad alla hjärtans dag till min familj, släkt o vänner! :) <3

image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback