I´m not ok

är bara trött på allt :(.. Inget som går bra, lr jo förresten, går bra med hästen men de e de enda i mitt liv som går bra just nu! :(

Får inte så mycke jobb nu så har inte mycke pengar, o som pricken över i:et så höjer dom min hyra :(.. Vet i fan hur de ska gå ihop sig! :( Som de ser ut nu så kommer de nog inte de, så i värsta fall får jag flytta hem igen, vilket jag INTE vill :(..

Annars då, hur är livet då?
Ungefär som vanligt :(.. Lika ensam som vanligt.. Försöker o inte tänka på de bara.. Går ganska bra till vardags, de jobbiga är när de blir fest lr något händer.. då alla tankar kommer igång, de e då de blir jobbigt o jag mår dåligt :(..
Det har därför varit en ganska jobbig period dom två senaste veckorna, sen Robin dog :(.. Mycke tankar som snurrat i huvudet, många kvällar med tårar.. Dessutom blev de fest igår, där jag kände mig ganska ensam, var en lyckad fest annars, men jag var nykter o inte många jag kände o blyg som jag är så våga jag ju inte prata med dom :S..


Mitt liv är ungefär som två världar känns de som, en värld utåt där jag är glad o försöker vara positiv och en värld på insidan där jag är ensam o mår dåligt..



Nej nu får de va slut på klagan :(.. ska ju vara glad att man lever iaf o har ett hyffsat liv ändå :S..

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback