Nu händer det saker!

Har inte blivit mycket uppdateringar här! Beror dels på att jag inte haft någon motivation överhuvudtaget! + att jag sen inte haft nåt o skriva om heller :P.. Har inte hänt mycke roligt i mitt liv..

Men nu så! Nu börjar de hända lite saker!

I helgen blir det Västervik. Sandra, Emelie o Alle åker ner imorgon och sen åker jag ner på fredag för jag jobbar imorgon.. Ska bli riktigt grymt! :D






Sen åker jag troligtvis ner till Skåne en sväng v.31 och hälsar på hos Anna Hassö.. och om hon tycker att jag passar hos dom och om jag trivs så flyttar jag ner och börjar jobba hos henne i början av augusti :D.. lr jobba o jobba:P, jag ska vara elev kan man säga.. Kommer bli mycket ridning.. Dom har ca 20-25 hästar och så är vi 4 personer ungefär som hjälps åt med allting, så kommer både få mocka och ta hand om hästarna men vikten kommer ligga på ridningen :).. Ska blir grymt som fan! Hoppas hoppas jag får börja där.. Vore en dröm som går i uppfyllelse! Har alltid velat jobba med hästar men hade aldrig drömt om att få jobba hos en så duktig ryttare som Anna :P.. Hoppas hoppas...


De va allt för nu.. ska ner till Kisa en sväng, till bolaget o handla dricka inför helgen :)..

   


Ha de bra alla människor som förtjänar det!
Puss hej

Blev visst nästan dubbla inlägg av i stort sett samma.. skrev igår o trodde inte det fungerade, kom aldrig upp då nämligen men de gjorde det visst :P.. Aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback