Spanien

Lider med Zara, tror jag skulle gå under om nåt sånt hände med Solle :(.. Är ju sådana där saker som man drömmer mardrömmar om :(.. Usch, nästan så jag gråter och ändå så hände de inte mig..

Händer annars då, jobbade igår o måndags.. sen så ringde Dag idag o fråga om jag ville ha ett 50% vik. så jag börjar på de på måndag :).. Skönt! Men samtidigt väldigt tråkigt för nu måste jag avboka resan till spanien som jag bokade igår :(.. Fan! Såg ju så himla mycket ifram emot o få åka dit, är ju flera år sen ja va där nu :(.. Skulle blivit såå skönt o komma bort.. Men icke sa nicke! :'( Får väl åka när vik:et är slut :S..

Läängtar såå till Sälen nu! Inte så jätte långt kvar nu iaf :D..

Den här helgen blir de o ta hand om Gambi o Aramis+ Solle då :P.. Lovisa åker till fjällen imorgon så ska ta hand om Gambi från imorgon till söndag :).. Ida tror jag är borta lördag- söndag.. Skönt o få rida lite :).. Mantorp me Solle nästa vecka me :(..

Nästa vecka blir de även o ta ladugården åt pappa då han o mamma ska åka finlandsbåt :).. Så de blir en stressig vecka, både ladugården, jobb på sågen o så mantorp..

De va allt för tillfället :).. Lite uppdatering iaf Malin ;D hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback