Alldeles för sällan

Uppdaterar lite för sällan :P..
Senaste tiden har det iaf inte hänt mycket, mest jobb o stallet..
Imorgon blir det mantorp för fjärde gången med hästen :(.. Får vi se vad dom säger om det, sj så är jag väl inte så positiv men återstår bara o se..

På fredag åker jag upp till lillebrorsan, han har gått där uppe i två år o jag har inte varit upp en enda gång så de kan ju va dags nu när han har studenten :P.. Tar tåget upp på fredag förmiddag och ska sen va där uppe till tisdag då han slutar skolan :).. Blir riktigt niiice!

Sandra o Emelie har nu också bokat stuga till VIS :D... Bokat från torsdag till söndag, grymt niice! :D

Stora frågan är nu bara va jag ska göra på midsommar?! :( Grymt sugen på Öland men vet inte om jag har så där jätte stor lust o åka dit me brorsan, visst skulle va kul men e ju roligare o ha några tjejkompisar me.. Men men, vi får väl se..


Kommentarer
Postat av: Ribecca

hej hej! är allt bra?
tänkte fråga om du hittat någon att åka till hultsfred än? vi ska åka, men ska jobba där så vi kommer sova på en separat camping. men det skulle vara roligt om du kunde dra med dej någon och åka dit så kan vi träffas och festa! :)
puss och kram

2008-05-27 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback