Eftermiddag

Jahopp, då är snart den här dagen över också.. Idag är det exakt 7 veckor sen jag blev trampad, så tog alltså i stort sett 7 veckor för foten o läka.. Lååång tid..

Har nyss tittat på OTH och nu blir de o packa, inte börjat än :P.. Är ju inte så jätte mycket jag ska ha med mig ner, hade ju med mig allt förra gången jag åkte ner, och sen när jag åkte hem så hoppa jag ju på kryckor så då hade jag inte mycke packning me mig hem.. Har ju fyllt på lite nu så nu blir det lite mer packning, lite nya kläder, nya skor och mer smink :P..

Får se när vi hörs nästa gång, får se hur mycket jag kommer hinna skriva nu när jag börjar jobba igen.. Men ska försöka uppdatera lite på kvällarna :)..
Ska ni till skåne nåt så hör av er för då måste ni komma o hälsa på ;)..

Ha det så bra alla så länge :)..
- Frida



Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas allt är bra där nere i Skåne! Kraamar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback