Onsdag

God morgon på er! :)
Onsdag idag och min sista dag hemma, imorgon bär det av till skåne igen.. Blev hastigt bestämt igår att jag åker ner redan imorgon.. Hade ju igentligen tänkt att jag skulle åka på söndag men så blir det inte..

Så fick åka en sväng till stan igår eftermiddag, var tvungen o köpa nya stallskor.. har kommit på att jag nog inte kommer kunna ha dom kängorna som jag haft, fick ju sån skoskav sist jag var nere och det är väl förmodligen pga av att jag inte är van o gå så mycket i dom..

Men men, idag blir det iallafall o packa :).. ska en sväng till banken med men det blir efter lunch..
Sen åker jag nog förbi hos mormor o morfar en sväng med, bestämma tid när vi ska åka, dom ska nämligen följa med och skjutsa ner mig till gården.. min bil är ju kvar där nere så för att jag skulle slippa åka tåg ner (inte för att det gör mig nåt igentligen att åka tåg då det går fortare med tåg än med bil men men) så kunde dom följa med mig och då passa på och hälsa på deras kompisar i skåne :).. är ju alltid smidigt att åka bil, har lite mer packning nu med än vad jag hade när jag åkte hem så då är det ju bra o åka bil :)..

Nu ska jag äta lite frukost :).. Hörs senare!

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback