Sådär!

Nu är jag ganska nöjd, iaf med tanke på min kunskaper vad det gäller att ändra om i stilmallen :P.. Tycker att layouten blev ganska bra nu :).. Ganska nöjd! :) Så nu känner jag mig lite mer inspirerad att skriva här lite oftare :).. Ska försöka iaf ;P..

Igår blev de frisören då, blev brunett igen :), Mörkbrunett dessutom :).. trivs bäst i mörkbrunt, plus att mitt hår är så himla torrt så att hålla på o blondera sliter för mycket tycker jag.. Så nu är jag riktigt nöjd! :) Köpte även lite nya smycken, kan man aldrig få för mycket av ;P, och en ny sjal :)..

Ikväll blir de utgång me Malin o hennes kompis Challe, ska bli riktigt kul!  Vääldigt länge sen jag var ute sist, alldeles för länge sen! :P Jag som var ute jämt förut :P.. Kommer nog lite bilder på nya hårfärgen och kvällens outfit senare lr imorgon :)..

Idag har jag inte gjort så mycket, tittade färdigt på "Kingdom of heaven" förut, riktigt bra film!! :) En ny favorit måste jag nog säga!
Nu blir det snart att gå o duscha, gäller o börja i tid när jag ska torka o platta mitt hår.. är så tjockt så tar ju hundra år o få de torrt o sen platta de :P..


Så här fin är lönnen i våran trädgård så här års :)..

Utsikten från min fasters land där jag varit och hjälpte henne skörda några dagar nu när jag varit sjukskriven :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback