Saknar

Haft en riktigt bra helg! :)
I fredags tog jag bilen till Malin vid ca fem, skulle då hämta ett par byxor på JC först.. Senare kom Challe, intog lite alkohol o lyssna på gamla godingar sen drog vi in till stan ganska hyffsat, gick först till Platens en sväng sen blev de 55:an o sen Platens igen o shaka loss lite :).. Sen Taxi hem strax innan tre, sov hos Malin.. Blev inget super röjj, ganska lugnt men ändå en lyckad kväll! :) Drack ju inte så mycke me tanke på att jag käkar penicillin igen :(..

Igår vaknade jag ju då hos Malin, vi gick upp rätt skapligt.. Handlade, käkade lunch o Malin bakade bullar (var ju Kanelbullens dag ;D) sen åkte jag hem vid tre ungefär.. tvättade då mammas o pappas bilar (tvättade pappas som tack för lånet, då jag lånat mest hans bil eftersom min är kvar på gården nere i skåne) :).. Hjälpte sen brorsan i ladugården lite sen tog jag bilen in til stan igen, till Malin.. Då hade även Sofie dykt upp :).. Vi tittade sen på "stjärnor på is", och sen film ("Juno") och käkade kanelbullar! Riktigt gött! ;D Mysig kväll som fan! :) Tycker om er tjejer!! <3 ;)


Saknar min älskade!! :'(

None
Trodde inte att jag skulle sakna dig så här mycket!! :'( Det var de värsta som hänt i mitt liv att se dig må så dåligt på slutet!! Att se dig så ledsen och ensam i hagen! :( Att se hur hela din kropp bara förföll och se glädjen i dina ögon försvinna! :(
Varför skulle du försvinna så tidigt?! Du blev bara 8 år! Du som var så underbart snäll, ställde alltid upp för mig, gjorde alltid så gott du kunde! Vi fick 5 underbara år tillsammans, du lärde mig sååå mycket, blev en såå mycket bättre ryttare med dig! Och du utvecklades något otroligt med, kommer ihåg när du kom till mig, du kunde i stort sett ingenting, kunde lagom (ibland) fatta galopp, var bara van o bli riden ca 20 min om dagen ca 3 dagar i veckan.. Du lärde dig så mycket, ville lära dig så mycket! Var så lättlärd.. Fanns inget ont blod i dig överhuvudtaget! Tror inte jag såg dig lägga öronen bakåt o vara sur en ända gång under dessa 5 år, och det är sant.. du var aldrig någonsin sur!
Kommer jag någonsin få en så underbar häst som dig igen?? :'(
SAKNADEN ÄR STOR!! Tror inte att det finns någon gud, för då hade inte det här hänt, inte dig iallafall, finns nog ingen snällare på jorden så tror inte att de finns någon gud som skulle göra något sådant mot dig! Men jag hoppas att det finns en himmel för där förtjänar du att vara, och springa på dom eviga ängarna!
Älskade dig och kommer alltid göra det! <3

Älskade dig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker om dig med du Frida! Tack för den trevliga helgen! Kraaaamar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback