Tisdag

På Platens i fredags :)..


Go förmiddag!
Ännu en dag ensam hemma, så fruktansvärt låång tråkigt! Tror de e 7 veckor sedan jag kom imorgon, 7 veckor hemma o i stort sett inte göra någonting i veckorna! Sååå tråkigt! Aldrig mera sjukskriven säger jag bara! Blev rastlös efter bara några dagar, typ 2 :P, resten av tiden har jag bara gått omkring som en zombie här hemma :P.. hade de varit en hand lr nåt man gjort illa så kunde man ju ut o gått en massa men är ju inte så lätt när det är foten man gjort illa :P..

Idag får jag väl se om de blir ytterligare nån film, känns som jag typ plöjjt igenom alla i hyllan under dom här veckorna!
Sen blir de även att åka ner en sväng till Rimforsa, hämta ut paket, gå till banken o en sväng till mormor o morfar.. om inte pappa tog bilen, hoppas inte de.. Har beställt lite nya saker från oriflame, behövde ny dag och natt kräm, håller på o ta slut sen blev de lite annat med :)..

Lite mer kort från i fredags :)..
   


Spelas mest i högtalarna just nu: Metallica- Enter Sandman


Tatuering som jag ska göra:

Sen har jag flera stycken som jag kanske skulle vilja göra :P:
       
Ödlan vill jag göra på axeln :), som att den kryper upp på axeln .. Vill göra en på vaden, någon av dom tre första, sen ev den sista (kinatecknet) i nacken :).. Kinatecknen som betyder mitt namn ska jag göra, sen är jag lite osäker om jag ska göra dom på vaden eller var jag ska göra dom, kanske armen.. gör jag dom inte på vaden så blir de nog någon av dom andra två på vaden! :) Är sååå sugen nu! :)

Nu blir de snart att käka lite lunch sen blir de väl tv:n eller så tar jag en promenad för pratade precis med mamma så hon sa att pappa tagit bilen så får hämta paketet i eftermiddag istället.. En promenad får det bli, är ju så himla fint väder så vore skönt idag :)..




Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - Hjälp med designen på ett lätt sätt

Tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback