Blev inte som jag tänkt..

Dagens planer ändrades lite..
Hade ju tänkt att jag skulle longera Cassini, så blev det inte.. Han hade fått ett litet sår på framsidan av vänster bak ben och var jätte svullen i hela skenbenet, framför allt på insidan.. Så blev inget longerande utan gick med honom i 20 min istället..
Sen ändrades även mina planer inför imorgon, lr imorgon hade jag inga planer förutom det vanliga jobbet här på gården men fick istället lite inplanerat.. ska jobba på coop mellan 16-22..

Idag fick även min kära syster sin försenade födelsedags present från mig :).. Tror nog att hon tyckte om den :).. En Twilight plansch som jag beställt :).. 


Jag hatar munsår och acne!!! :@ Måste vara det värsta som finns :(.. Hade det inte varit för acnen hade jag kanske kunnat vara nöjd med mitt ansikte, kanske sett bra ut!? Men acnen förstör hela mitt ansikte!! :'( Skulle göra vad som helst för en bra hy!! :(






Sängdags nu..
-Frida

Kommentarer
Postat av: Moster Mona

hejsan gumman!!! Vet att de är jobbigt med acne, men jag kan törsta dig med att de blir bättre när dublir äldre... eller de blev de i alla fall för mig... kul att du kommer hem snart.... saknar dej ...

Kram från moster

2009-04-01 @ 22:50:00
Postat av: Ribecca

gumman då :(

det viktigaste är ju iaf att du är fin på insidan, och det är du ju med säkerhet!

Postat av: Maja.

Förstår att det är jobbigt, känner ju inte dig så vet inte hur farligt eller allvarligt det är. En kompis till mig käkade en medicin mot det förut och efter ett halvår blev det mycket bättre. Något att kolla upp om du lider av det?

2009-04-01 @ 22:59:20
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback