Hektiska dagar!

Lång/seg dag igår.. Först upp och jobba i stallet, fodra, släppa ut hästarna, gick med Ludde sen snabbt in och duscha sen sticka till Coop och börja jobba klockan tio.. Jobbade sen till 18, efter blev det personal möte som höll på till strax efter 21.. Så var hemma vid ca halv tio, då blev det att äta lite då jag inte ätit ngt sen ett på dagen..

Idag är det stallet som vanligt på förmiddagen+hovslagaren som slog på tappskor på Cassini, Libban och Costa, har nu precis käkat lunch och ska nu ut och gå med Ludde och longera Lucky.. Sen blir det Coop idag med, 15-22.. Skulle igentligen inte jobbat idag vilket jag sett fram emot, då jag behövde packa och sova för att orka med morgondagen.. Men när chefen kom o fråga igår så kunde jag inte säga nej :S..

Imorgon blir det en låååång dag, först jobb i stallet sen ta bilen hem och sen ÖRSÅSA på kvällen :D.. Som jag har längtat efter det här!! Hoppas på en grym kväll! :)

Nej nu måste jag stressa ut i stallet!!

Ha de fint så hörs vi om jag överlever dom här dagarna ;P..





-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback