Lördag

Jobbat 11-20 på Coop idag, ledig från stallet..
Igår jobbade jag 10-19 sen åkte jag hem, ut och mockade åt Christines hästar sen in och byta om.. Tog sen bilen till Hege. Hege, jag o hennes mamma och sen till kinaresturangen på Ask och käkade :).. Super gott!! Heges mamma åkte sen hem och Hege och jag fortsatte till puben :).. När vi kom dit träffade vi på Karoline så vi pratade mest med henne:), Hege prata me en gammal klasskompis.. Blev en lugn kväll, båda två skulle ju upp och jobba idag så vi gick hem vid ca kvart över tolv (puben stänger 01), jag sov hos Hege och tog sen bilen hem på förmiddagen, duschade och åkte sen till jobbet..
Imorgon är det jag som har stallet, men Espen erbjöd sig förut att ta morgon fodringen och utsläppet och det tackar man ju inte nej till! :) Så imorgon har jag sovmorgon :D.. Såå skönt!

Snart valborg!!! :D Bussen bokad nu :).. Nu gäller de bara o hitta nån förfest!

Lilla Frida det här går inte!! Du blir bara besviken, plus att du inte har tid med något sådant!! :S Så lägg ner (!) och tänk på något annat istället! Du blir som sagt bara besviken och deprimerad när du inser att det aldrig kommer bli ngt... :(


Sitter och tittar på "2 Fast 2 Furious", blir grymt sugen på o se den nya :)..



Shit, kommer ihåg när man fyllde 18 och började gå på krogen! Den här låten spelades om och om igen då, så den har man dansat x antal gånger till om man säger så :P..
Vilka tider, man sprang på krogen nästan varje helg :P..

Aja, blir väl snart sängen skulle jag tro..
Ha det fint..



-Frida

Kommentarer
Postat av: Elin

Den där låten är såå mycke Plaza tiden.. :P

Postat av: Anna

Nu blir jag lite ledsen här, det kan alltid bli något Frida se på mig jag går och hoppas hela tiden (även fast jag inte vet att det inte kommer bli något) man måste ha lite hopp!:D

2009-04-27 @ 19:48:48
URL: http://annasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback