Lördag

Idag har det inte hänt så mycket, sov till ca tio sen tittade jag på tv och satt vid datorn.. strax innan lunch skrev Julle ett sms och undrade om jag skulle in till Ask ngt.. hon var nämligen hos data killen och behövde sitt mobila bredband.. Så jag tänkte att jag lika gärna kunde åka dit med den och så kunde jag passa på att sola :).. Så det gjorde jag..
Sen efter lunch kom Julianne hem och kom och knackade på hos mig så då prata vi lite sen gick vi ut och tittade på Cassini.. Julle föreslog sen att jag skulle ta med min dator och komma in till henne så kunde vi kolla lite på nya hemsidan osv.. om jag ska skriva blogg där och så :).. Så jag gick in och hämtade min dator sen har vi suttit med det hela eftermiddagen.. har försökt lista ut hur man redigerar filmer osv :).. Gick till slut ganska bra :)..

Jag har sedan i em varit ute och mockat, fixat maten till hästarna och kört ut halm till åringarna.. Nu sitter jag här vid datorn och tv:n igen.. tittar på "Without a trace" :)..
Hege skrev nyss ett sms o undra vad jag gjorde ikväll så hon skulle skriva ett sms när hon kommit hem så åker jag till henne då :).. Så blir det film/tv o godis :)..

Imorgon har jag stallet hela dagen, insläppet har jag tillsammans med Charlotte annars har jag resten av dagen själv..

Sen jobbar jag på Coop måndag och tisdag sen drar jag hem till Sverige efter lunch på onsdag! :D Sköönt!







-Frida

Kommentarer
Postat av: Ribecca

jag har inga direkta sidor på internet, utan jag brukar mest googla. skriv både på svenska och engelska så kommer det alltid olika fram!

annars, gå in på
http://www.svenskatatueringsmassan.com/index.php?index och kolla in tatuerarna och deras hemsidor. dom har ju ofta bilder där.

2009-04-05 @ 00:37:06
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback