Onsdag

Precis ätit lunch, ska nu ut och motionera hästarna :).. Underbar dag idag med, strålande sol och varmt och skönt!! :D Kan gå omkring i t-shirt ute :D.. Lovely!

Suttit och tittat lite på alternativ till att åka bil hem över valborg, men tyvärr så är det ganska dåligt med alternativ :(.. Gardemoen ligger så nära här så hade varit smidigt att flyga men då blir det så mycket dyrare än att åka bil så det är det inte värt :(.. Så det får nog bli bilen iaf! Hoppas jag kan få ledigt från lunchfodringen så jag kan åka direkt när jag släppt ut hästarna.. Annars blir det stressigt på kvällen, vill ju hinna duscha och göra mig iordning ordentligt innan vi åker till Örs, plus att man ju vill hinna förfesta lite me.. Men men, vi får se :)..

Tror jag ska åka och sola sen, vill ju vara lite brun och fin på valborg :)..

Nej nu ska jag gå ut :)..

Jag finns förresten på Skype nu :)- frida.simonsson.. Msn vill ju inte fungera på min dator längre, och så hade Julianne Skype och tyckte att jag skulle fixa det så vi kunde prata med varandra :).. Så vill ni prata med mig så hittar ni mig där! :)



Älskar verkligen Lasse, det går ett välbehag genom hela kroppen när jag lyssnar på hans låtar :).. Längtar sååå till Hultsfred..



-Frida

Kommentarer
Postat av: Carro Alvin

Hur lägger man upp låtar som du gör?

2009-04-22 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback