Påsk

Dåligt med uppdateringar här.. Varit hemma över påsken och det var såå skönt! :) Varit dåligt med både tid och motivation för ngt uppdaterande..
Tog bilen hem förra onsdagen vid ca kl tolv.. Innan dess fodrade jag, släppte ut hästarna sen packade jag och åkte.. Regnade hela vägen så det var inte så värst kul att köra kan jag säga, men var iaf hemma i Räfstad vid ca klockan halv sju lr nåt sånt tror jag..
Torsdagen blev det tidig uppgång för att åka till stan me syrran, klippte mig och färga håret sen blev de shopping :)..
Fredagen sov, slappade och så hjälpte jag mamma att fixa inför kvällen då släkten kom för att fira mamma och pappa som hade fyllt/fyller år..
Lördagen blev lugn, gjorde inte så mycket mer än att sova och titta på film.. var i Kisa en sväng me syrran och köpte blommor åt mamma.. Inhandlade även årets första glass! :)
Söndagen åkte hela familjen tillsammans med mormor, morfar och moster me hennes familj till Grönede för att grilla och gå skogspromenad :).. Himla mysigt!! :D
Måndagen bestod sedan av att packa iordning lite saker jag skulle ha med mig till Norge, sen äta mat och så åkte jag tillbaka till norge vid ca klockan tre..

Den här veckan har sedan sett ut som vanligt ungefär.. Jobb på Coop fredag 12-20 och lördag 11-20, annars har jag bara jobbat i stallet..

Igår efter jobbet gick jag ut och mockade åt Costa, super snälla Jorunn och Espen mockade dom andra boxarna åt mig! :) Tack! Sedan gick jag in och fixade iordning mig och käkade lite sen kom Christine och hämtade mig så åkte vi till Ask och puben :).. Blev en himla trevlig kväll!! :D När puben stängde blev det efterfest! :) Kom hem vid ca halv fem imorse.. Får sen återigen tacka Espen som fodrade morgonen och släppte ut hästarna åt mig, Tack!! :) Var himla skönt att få sova lite ordentligt :)..

Nu ska jag ut till stallet och mocka o motionera hästarna :)..

Åhh att jag ska vara så feg! Blir såå arg på mig själv! :( Kommer jag någonsin träffa någon när jag inte tar chanserna jag får?! :(


Aja, ha de fint alla :)..




-Frida


Kommentarer
Postat av: antonia

tackar så oerhört mycket för din kommentar

2009-04-21 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback