Torsdag


WOOHHOOO!!! :D Jag får fått tv idag!! hahaha.. Sååå skönt att äntligen kunna titta på tv igen, inte behöva sitta vid datorn lr titta på film hela tiden :).. Så nu får jag väl köpa mig en tv tidning så jag kan se vad det går för program :P.. hehe

Blev inget longerande av Cassini idag heller då han var ännu tjockare i benet idag :(.. Från hasen och nedåt, framför allt på insidan är han jätte tjock i benet :(.. Är det inte bättre imorgon så får jag ringa till Julianne och se vad hon säger, om jag ska ringa veterinären lr vad jag ska göra.. typiskt att han ska bli svullen/halt just nu då han ska säljas! :( Inte hittat nån köpare än men kommer kunder lite då och då..

Imorgon kommer "The fast and furious 4" ut på bio! :D Så snart blir de bio hoppas jag ;P..


Kommenterade en film som Pia (hon som födde upp Solle) lagt in på facebook :).. Var en film på en hingst hon ska använda när hon ska betäcka nästa gång, skrev då att hon fick föda upp en ny stjärna åt mig nu ;).. Hon skrev då att hon har en tvååring nu efter Bocelli- Bellini, som ska ridas in i höst, jag kunde ju titta på den om jag ville :).. Så gick in på hennes album på facebook och kollade på den :).. Och den var jätte fin!! :D Så nu fick jag lite att fundera på om man säger så!! Som det är nu har jag inte riktigt tid att ha häst men hoppas ju att jag ska kunna det sen :).. Så till hösten/vintern skulle ju vara kanon!! ;D Som sagt, nu fick jag mycket att fundera på! :) Den såg fin ut! :) hihi..
Visst ser han fiin ut!? Mamma?? ;D


Dags för dusch nu sen jobb, 16-22..



-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback