Tattoo!! :D


Finns det något som är mer sommar än Gyllene Tider?! Tror inte det!! :D Så därför tycker jag att de passar med lite Gyllene Tider nu :).. Våren är här och allt är underbart! :D

Nu ska det förhoppningsvis snart bli av!!! Woohoo, jag ska äntligen göra min efterlängtade tatuering! :D
Jag satt faktiskt och tittade på tatueringar och letade efter tatuerare här i närheten i förrgår och sen igår kväll när jag var hos Hege och titta på film o käka godis så vet jag inte hur vi kom in på det men Hege sa iaf att hon har tänkt göra en till tatuering snart så då sa jag det att jag är jätte sugen på att göra en :D.. Hon sa då att hon skulle ringa och prata med honom idag eller imorgon för att se om han hade tid någon dag i veckan så hon kunde komma dit och prata lite.. Jag sa då att det skulle vara kul att följa med :).. Jag skrev nyss ett sms och frågade om han pratat med honom men det hade hon inte än men skulle strax ringa till honom så vi får se hur det blir! :D

Idag har jag hoppat Lucky för första gången! :D När jag kom hem på eftermiddagen, efter att ha skjutsat Julianne till flygplatsen, hade Ole lagt ut lite bommar och satt upp ett litet kryss så jag tänkte att varför inte, jag hade igentligen tänkt att jag skulle longera men när dom ändå tagit fram hinder så kunde jag ju lika gärna passa på! :D
Det gick kanon bra, hoppade bara jätte lågt så det var ju inte så särskilt svårt men vi tränade på lite lydnad och lite mjukgörandet och så :).. Så det gick jätte bra! Han var så duktig så! :)


Jobb på Coop 16-22 imorgon, tisdag 12-20 :)..


-Frida

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: jo jag tycker med att de är helt sjukt farligt att låta sina barn leka där faktiskt.





Bella gick förövrigt och sjöng på gyllene tider idag:) så söt

Postat av: Anna

Jag tycker att du är lite dålig på att uppdatera;P hahaha

2009-04-19 @ 12:06:47
URL: http://annasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback