Sverige

Uppdaterar inte så ofta, när jag väl har tid att sitta vid datorn så blir det först o främst facebook och läsa lite bloggar och sen brukar det inte vara tid till så mycket mer..

I fredags blev det lugnt, jobbade till 20 på Coop..
Lördagen jobbade jag först mellan 12-20 (sista dagen i mitt 12 dagar-i-rad jobb maraton) sen var både Hege och jag festsugna.. Så först tänkte vi oss Oslo eller Lilleström men vi beslutade oss för att gå till puben på Ask istället.. Men när vi kom dit så var det stängt, så då skulle vi gå o käka kinamat men dom hade också stängt :(.. Så vi gick till Shell o köpte godis och gick hem o titta på film istället :)..

Igår var jag först med Karoline som tävlande med Lucky, Julianne skulle också tävlat men så blev det inte.. Så det var Karoline, Julianne, Mira och Charlotte och jag som åkte :)..
När vi kommit hem från tävlingen blev det grillat inne hos fam Devold :).. Hege ringde sen och frågade om jag hade lust att komma till Lilleström och ta en öl med henne, hon var då i Oslo men skulle åka till Lilleström :)..
Så jag bytte kläder och åkte till Lilleström, först gick vi till puben och tog en öl och tittade på fotboll :).. Sen bestämde vi oss för att se om det gick nån film på bio som vi ville se :).. Så vi gick dit och bestämde oss för att se "Män som hatar kvinnor" :).. Riktigt bra film!

Nu blir det dusch sen jobb på Coop 12-20..
Imorgon åker jag hem till Sverige efter lunch :D..


I wanna know what love is..
I whant you to show me..




-Frida


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag slutar inte skriva. Jag kommer fortsätta:) bra va.

Postat av: Anna

Ja ja man kanske fjälar ändå:P Jag är inte klantig jag tänker inte bara:P hehe

2009-06-25 @ 17:41:10
URL: http://annasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback