Dance!

Radion stod på ute i stallet när jag kom och skulle kvälls fodra, så spelades denna låt:

Vilket gjorde att jag blev grymt sugen på utgång och Dans! Men som de ser ut nu så vet jag inte när de kan bli aktuellt, ja Örs då, men förutom de :S.. Har ju tyvärr ingen o gå ut me här i Norge, annars hade de varit kul men men..
Kom iaf o tänka på den här gamla godingen också, den är inte fel o dra på när man peppar till fest!! ;D



Ikväll blev det ,som jag sa tidigare, pizza och film hos Linda och Ole :).. Förra lördagen blev det hemmagjord inbakad pizza, denna lördag vanlig hemmagjord pizza :).. Mums!!
Tittade på "Jiddra inte med Zohan" :).. Rätt kul film!
Fick låna lite filmer av dom också, så nu har jag nåt o göra på kvällarna förutom o sitta vid datorn :P..

Nej nu är det sängdags..
God natt!

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback