Den bästa!



Förmodligen den bäst låten/framförandet som någonsin gjorts! Inget slår när dom spelar med S&M.. GRYM!!


Förövrigt så har vi varit på veterinär högskolan idag, allt gick jätte bra! Hästarna uppförde sig kanon.. Vet inte resultatet från Lindar än men Ludde ska iaf ta det lugnt.. Var tydligen så att det var nåt konstigt med hans ärr från operationen som dom gjort tidigare, ärret ska vara jätte litet men nu var det stort lr ngt sådant, så nu ska han ta det lugnt och gå i liten hage i en månad till o börja med så ska det förhoppningvis bli mindre...

Sitter och tittar på filmen "Festival" nu :P.. Peppar någonting grymt inför Hultsfred i sommar!!! :D

Trivs verkligen kanon bra med mitt liv just nu! 
Men det är ändå något som saknas..
Saknar närhet..
Någon som alltid finns där..

Har tänkt mig att jag ska lägga upp en musik video nästan varje dag ;).. Musik är ju ett av mina stora intressen så tänkte att det kunde passa :).. Tycker det blir så tråkigt med bara en massa text varje dag och lägga upp bilder blir också tråkigt för jag har inte så mycket olika bilder och det blir så tråkigt med bara samma bilder jämt.. Känns som att musiken speglar mig mer som person, vilket humör jag är på osv :).. Plus att musik kan man ju aldrig få för mycket av ;)..

Ha de fint..


-Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en jätte bra ide tycker jag (de där med musiken alltså;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback