Det blir bara bättre och bättre..

Haft en riktigt niice dag! Varit med Karoline när hon tränat för Anna nere på Blixland nedanför Oslo :).. Var himla kul o träffa Anna igen!! Och så var det himla kul att äntligen få se Lucky hoppa, den hästen är ju bara för söt alltså! :) Åkte härifrån vid ca halv tio lr ngt sådant iförmiddags sen var vi hemma vid ca fyra ungefär i eftermiddags..
Efter vi tagit in hästarna vid fem så gick jag in till Jorunn och Espen, tittade först på Gossip girl med Karoline sen blev det middag :)..
Efter det var jag sen tvungen att gå ut till stallet igen då det skulle komma kunder på Cassini.. Gick väl sådär, han har en tappsko så han gick inte rent så hon red inte så mycket..
När kunderna åkt prata jag lite me Hege sen har jag suttit vid datorn och tittat på film :)..
Käkat mitt godis som jag tänkte äta igår men blev då inbjuden till Jorunn och Espen på mat och sen blev det även film inne hos dom så då blev det inget godis :P..


Blivit mycket jobb denna precis som förra veckan, jobb i stallet alla dagar sen jobb på Coop 5 dagar båda veckorna :).. Känns inte som jag har ngt liv just nu men men :P..


Erik Hassle kommer till Hultsfred med nu!!! :D Åhhh, det kommer verkligen bli grymt!!





Så grymt sugen på en ny häst nu, såå GRYMT sugen på o träna och tävla!! Saknar det verkligen ngt enormt!!! :(


-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback